A.N.I.T.A – Mesterséges intelligencia a back office digitalizálására

ANITA egy MI asszisztens, aki az Ön új kollégája lehet
Anita egy olyan mesterséges intelligencia/gépi tanulási megoldás, mely elsősorban egy back office területen dolgozó munkatárs feladatainak megkönnyítésre, részleges vagy teljes kiváltására alkalmas.
Az irodai háttérmunka digitalizálása az egyik fő verseny előny lehet a következő 10-20 évben.
Nem csak a COVID járvány alatti home office-ra való átállás miatt, hanem egyébként is számíthatunk arra, hogy az adminisztrációs munka fázisai egyre digitálisabbá válnak. Ilyen digitalizáció lehet például emailek feldolgozása, kategorizálása vagy a kulcsszavak kikeresésével a csoportosítása.
A számítógépek vagy a rendkívül hatékony MI-asszisztensek nemcsak képesek elvégezni ezeket a feladatokat, de még megbízhatóbban és gyorsabban is ellátják őket, mint az emberek.
Az A.N.I.TA alkalmas egy vállalati adminisztratív munkatárs dokumentum alapú feladatainak megkönnyítésére, részleges vagy teljes pótlására.
Természetesen a kreatív tevékenységek és az MI munkájának támogatása továbbra is az emberi munka egyik legfontosabb része.
Vállalati asszisztens feladatai
A.N.I.T.A naponta 20-30.000 dokumentum feldolgozására képes jelenleg, de ez a kapacitás bővíthető. Folyamatosan tanulja az új készségeket az addig elolvasott és megértett szövegekből, emelett vizuális és képfeldolgozási rendszere is folyamatosan fejlődik.
-
1
Dokumentum fogadása
Leginkább írott és szkennelt formátumban (de képek, hangok és videók is)
-
2
Dokumentumok feldolgozása
Tartalom kinyerés
Nyelv felismerés
Fordítás
Kategorizálás
Priorizálás
Lényegkiemelés -
3
Folyamatos optimalizálás
Kereshetőség
Folyamatos tanulás
Entitáskinyerés
A.N.I.T.A két különböző alapelv mentén is képes egy mondatból, vagy dokumentumból kinyerni azokat a kulcsszavakat egy adott szövegből amelyeket fontosnak tartunk. Ezek nevezzük entitásoknak, melyet A.N.I.T.A megtalál, kijelöli az adott szövegben vagy dokumentumban és ellátája megfelelő címkékkel (kategóriákkal), gépi tanulás segítségével.
Ehhez a megrendelőnek meg kell határoznia, mely kulcsszavak, kifejezések fontosak és ezeket fogja a rendszer összegyűjteni, kategorizálni.
Amennyiben ezeket a kifejezéseket nem lehet előre meghatározni és listába gyűjteni, mert folyamatosan változnak, ilyen lehet például a címek, szervezetek nevei, személyek, akkor használható A.N.I.T.A. mesterséges intelligenciája. Ilyen esetben a neki adott/tanított minták alapján jó aránnyal fogja ismeri ezeket a nehezen körülírható kifejezéstípusokat is.

Osztályozás
Dokumentumok adott kategóriákba (osztályokba) történő automatikus sorolása, azok mondatainak tartalma alapján.
A leggyakrabban használt képessége A.N.I.T.Á.-nak, a dokumentumok kategorizálása. A beérkező nagymennyiségű írásos anyagokról minták alapján elsajátítja az adott szervezetben mely dokumentumok milyen kategóriákba valók és ezek mentén képes azokat felcímkézni és a megfelelő folyamatokba workflowk-hoz, más szoftverekhez vagy emberi kollégáihoz irányítani.
Kategória bármi lehet A.N.I.T.A. számára, amit a megrendelő meghatároz. Egy dokumentumhoz akár egyszerre több is köthető, amely kifejezheti az adott dokumentum típusát, témáját, a benne foglaltak jellegét, például számla, panasz, érdeklődés, szerződés, vagy ügytípust, érintett szakterületek típusát, stb.

Munkafolyamatok átalakulása
A mesterséges intellingencia megszüntethet/átalakíthat korábbi munkafolyamatokat, ám ezzel együtt újakat is teremt. A cégeknek újra kell strukturálniuk a belső folyamatokat, mely által növelhetik a hatékonyságot.

A mesterséges intelligencia megoldások szöveges állományokon működnek, a gyakorlatban azonban számos dokumentum típust használnak a vállalati folyamatokban. PDF, Office dokumentumok, email-ek egyaránt kiolvashatók A.N.I.T.A. beépített rendszereivel, így nincs szükség hosszadalmas integrációs vagy előfeldolgozó műveletekre. A.N.I.T.A. egy emberi munkatárshoz hasonlóan egyszerűen elolvassa, amit lát, függetlenül az állomány fajtájától. Az OCR funkció segítségével a szöveget tartalmazó kép formátumú dokumentumokat is képes feldolgozni (például .jpg formátumba scannelt dokumentumokat).
Próbálja ki élőben!
Műszaki adatok
Biztonság
Az A.N.I.T.A. egyik legnagyobb műszaki előnye, hogy a legtöbb piaci megoldással ellentétben nem követeli meg, hogy működése során felhőszolgáltatásokat használjon.
Bármely ügyfél telepítheti az A.N.I.T.A. saját IT környezetébe, és teljes mértékben megfelel a legmagasabb biztonsági feltételeknek. Az ügyfél a saját felhőjében is működtetheti, de még szigorúbb feltételek mellett minden funkciója elérhető. A teljes és kifogástalan biztonságot és titoktartást nemcsak a szerződéses feltételek garantálják, hanem a rendszer fizikai felépítése is.
Teljesítmény
A teljes rendszer moduláris felépítése és architektúrája skálázható, így a tényleges felhasználók által tapasztalható sebességnek alapvetően a fizikai infrastruktúra szab határt. A.N.I.T.A. feldolgozási és végrehajtási teljesítménye nagy mértékben függ az adott megrendelő által lefedni kívánt képességek számától és komplexitásától. A.N.I.T.A. hagyományos vállalati szervergépeken eredményesen futtatható, de igazán nagy teljesítmény a mesterséges intelligencia futtatására optimális GPU-s környezetben ér el.
Kérdése van?
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal, és a gyakorlatban megmutatjuk, hogyan segíthet A.N.I.T.A!
A kutatást és fejlesztést teljes egészében a magyarországi Stratis Kft végzi, hasonló technológiákkal, mint a globális vállalatok, például a Google.
ITware Kft. viszonteladóként és fejlesztési partnerként dolgozik a Stratissal.
Tartalomkereső
Tech Stack
Tartalomkereső
Tech Stack
Recent Posts
- Hőkezelő kályhák távfelügyeletének kialakítása
- Ünnepi készülődés az ITware-nél
- 20 ÉV – Az ITware múltja és jelene IV. rész
- 20 ÉV – Az ITware múltja és jelene III. rész
- 20 ÉV – Az ITware múltja és jelene II. rész
- 20 ÉV – Az ITware múltja és jelene I. rész
- Rekord létszám az irodában
- Export pályázat – Japán
- A.N.I.T.A – Mesterséges intelligencia a back office digitalizálására
- Digitális transzformáció Japán vállalatoknak